luni, 12 iulie 2010

Am fost acolo... Muie Elenei UDREA!

Fata din padure: si kill ...

m-am facut tuciurie si am facut baie in mare doar in chiloti ! senzatia celor care erau pe faza cand ma aruncam in cap de pe dig ...

am fost acolo ... unde sunt familii ... cu un copil , doi sau trei sau chiar patru...

mancare destula , calic sa fii!

bai, deci , jur ! e primul meu concediu in ' afara' . si recunosc ca-s fata de la tara si straina de astfel de ' serveste-te , cu ce poftesti! " .
in prima zi , mi-am pus in farfurie , 3 feluri de papa! ca nu le cunosteam , ma! le-am gustat , am si mancat , am si lasat..
bai, dar! imi fuse o rusine , aproape , spre harakiri , ca lasai in farfurie si nu mancai !
mi-a fost rusine cu mine si pana mea! m-am simtit ca dracu! dupa masa , m-am dus direct in mare si am innotat pana dincolo de geamandura mortilor lor , ca nu ma mai interesa unde kil ajung!

am auzit un fluierat insistent si m-am intors cu gandul la copil. ca asa , nebuna cum sunt si tampita , am totusi , un copil care ma iubeste asa cum sunt!!

dci, concediul asta , mi-a adus 3 nervi in plus si mult dezgust de ceea ce am vazut. calicie si disperare! NU DE LA oamneni saraci! ca pe aia i-as intelege ...

nu-s cum dracu' , m-am redresat a doua zi . mi-am pus fix 3 frunze de salata , 3 masline si 1 bucata de carne . am " has " tot si nu m-am saturat ,. mi-am mai pus alte tri frunze de laptuci si m-am saturat...

nu-s cum naiba , imi venea sa plang ca o pizda proasta ce-s , cand ma uitam in jur si vedeam ca ramnanea mancare ! elena asta si tereza rahatului romanesc , da pantofi doamnelor din ' gagautii din deal ! alea care nu mai au drumuri nici de cizme ! dar de pantofi cu toc!?\\ muista ce esti , fei ! DE CE NU TE-AI DUS CU MANCAREA LASATA IN FARFURII DE TAMPITI CARE NU STIU CE ESTE FOAMETEA?!
TE-AI DUS CU PANTOFI CU TOC SI CIOCOLATA , vaca pamnatului romanesc!

in alta dezordine de idei !

bai, fufelor ! nevestelor care trantirati un plod , doi ... nu va sufar! neveste disperate si isterice si cu gura mare! faceti-va , fei , futu-va in gura de muiste nedeclarate , un blog! si spuneti-va aicea iubirea ce o purtati pt labarii de langa voi !

va agatati de gatul lor pe ' sezlonguri' , le cersiti ' un pupic' si un ' cocteil ' de la barul de pe plaja ....
aia, siderati de suncile si celulita voastra , cu ochii la copilsul ce se joaca cu lopetele in nisip , nevinovat , cu ochii la naturaletea ' din nisip'. COPILASII! CA asta va e salvarea!

Aveti acceptul meu de mama ., sa fiti grase , exact 9 luni dupa nastere! Dupa 9 luni , nu sunteti decat niste NESIMTITE. Cu barbat ok , lnaga voi , cu copii sanatosi si destepti si cu pretentii la fidelitatea jumatatii....

fei, parvenitelor! nu tineti un barbat langa voi cu fite si pretentii de doamna pe litorarul bulgaresc!
nu asa! fiti dracului naturale ! ca e mult mai bine!

oricum, barbatii sunt muuuuult mai naturali ca noi , fei , perfectelor ce vreti sa fiti!\\


mi-e scarba de voi si sunt mama si mai sunt si femeie!

am vazut si excepii . asta mi-a dat o stare de bine si de confort .

conculzie

m-am relaxat , in kilu' meu' si am invatat ceva:

fii cine esti ! ca e muuuult mai bine pt toata lumea


mi-a fost dor de voi!

blogari fara indentitate dar cu suflet !

SVF!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu