luni, 21 iunie 2010

Sabrina Craciun - fata cu genunchii "cap de miel"

De fiecare data cand se lanseaza un site cu "mondenitati", unele persoane din Piatra Neamt, incearca cu orice pret, sa fie in prim planul stirilor mondene. In urma cu cateva saptamani a avut loc premiera emisiunii "Ce vor ei", difuzata pe Euforia TV.
Printre invitate(mai bine zis autoinvitate), s-a numarat si o "pitzi" din Piatra Neamt, pe numele sau Sabrina Craciun, nimic gresit …
Ce e mai frumos decat sa calci pe urmele Mihaelei Radulescu si sa iti reprezinti orasul natal pe plan national?
De ce "autoinvitata"?
Formatul emsiunii, "Ce vor ei" este un format interactiv, in care cei care doresc sa participe, trebuie sa trimita un email celor de la Euforia cu intentia de a aparea in cadrul show-ului.
Acum sa nu va imaginati ca odata ajunse acolo, sunteti tratate drept cele mai mai mari vedete, pentru ca totul se desfasoara conform unui scenariu, pentru care urmeaza sa primiti intre 50-100 de euro, amanunt stiut chiar si de domnisoara Craciun.
Sabrina, isi joaca cu talent "rolul" de "pitzipoanca" pana in momentul in care, singurica realizeaza ca este facuta "varza" de catre unul dintre prezentatori. Pe ultima 100 de metri ea incearca sa isi repare greseala si se "suceste" la 180 de grade, dar fara a realiza ca se afunda si mai mult in …
Pentru nu a parea rau intentionati sau "fara scrupule" va prezentam dreptul la replica oferit Sabrinei(ne cerem scuze pentru greselile din text dar exact asa a fost primit textul pe email)

Emisiunea ''Ce vor ei'' este bazata pe un scenariu.Fiecare fata care este prezenta in platou are de urmat un rol pentru care primeste o anumita suma de bani..unele respecta scenariul altele nu.In cazul meu am respectat scenariul pana intr-un anumit punct cand unul dintre prezentatori a spus ca nu suporta moldovenii ca sunt plini de tupeu si multe alte jigniri.Acest lucru ma deranjat la maxim mai ales ca venea din partea unui gay si atunci a inceput un dur schimb de replici.Acesta s-a simtit extraordinar de jignit in momentul in care eu i-am spus ca cei din provincie s-au realizat mult mai bine ca cei din Bucuresti si ca ei nu ne vor ajunge niciodata nici la cel mai mic deget,Pentru a-mi sustine afirmatia i-am dat si cateva exemple de persoane din provincie care au ajuns foarte departe fara a se preta la a urmari un scenariu de 2 lei la o emisiune de 2 bani pentru a fi prezentator.Machiajul a fost facut de ei coafura la fel...totul a tinut de acel scenariu.Ei folosesc diferite expresii pentru fiecare parte a corpului.Initial cand am fost imbracata cu rochia mea au spus ca nu ma avantajeaza lungimea si ca genunchii mei in limbajul lor poarta numele de ''cap de miel'' insa dupa ce am imbracat rochia care se presupune ca au ales-o ei(de fapt rochia a fost aleasa de fetele de la make-up deoarece ele se ocupa de alegerea tinutelor si nu cei doi stylisti cum se presupune.. ei nici macar nu se duc sa vada ce s-ar potrivi si nu ii intereseaza absolut de nimic) i-am intrebat de ce rochia mea nu avea lungimea potrivita iar asta care avea aceiasi lungime e mai potrivita ...in acel moment s-a enervat si mai tare si a ramas fara raspuns ...spunand ca de fapt forma genunchiilor mei este cea mai usuala si ca sa sparg tabuurile..o replica de 2 bani..In concluzie problema cea mai mare a fost ca sunt moldoveanca si ca am avut curaj sa raspund provocarilor sale si nu am mers conform scenariului de a pleca capul in fata unui gay caruia iam si zis ca il compatimesc ca niciodata nu va putea avea copii sustinand ca poate e mai bine...Din punctul meu de vedere consider ca nimeni nu are dreptul sa judece pe cineva pentru ca e dintr-o anumita zona a tarii si cu atat mai putin un gay nenorocit.

Intrebarea noastra este:-De ce se mai chinuie Primaria si Consiliul Judetean Neamt sa promoveze orasul, prin tot felul de mijloace costisitoare, cand o avem pe SABRINA Craciun !!??

Un comentariu:

  1. inrai de toate eu personal nu consider ca oamenii ar trebui judecati dupa inclinatia lor.fiecare are dreptul sa traiasca asa cum doresc si cum cred ca e mai bine.faptul ca prezentatorul e gay nu e un lucru care sa te intereseze personal.si atata timp cat ai acceptat sa participi ti_ai cam facut_o singura.asa ca...spun asta avand in vedere ca sunt femeie si sunt moldoveanca.

    RăspundețiȘtergere