miercuri, 23 iunie 2010

"Poveste ireala cu maimute si femei proaste"

A scris Helena: "Draga blogule (da, iar mi-e dor de el), buna seara. sunt Helena-Femeia-E-Toamna-Printre-Femei-Si-In-Lume si azi am o problema cu femeile proaste si cu maimutele. pe vremuri, cand il iubeam pe gagiu-miu de m-as fi dus dupa el pana la capatul lumii, mergeam cu el la stadion in galerie si injuram legal vreme de doua ore minim din toti plamanii. (relaxati-va. inspirati. expirati. v-am spus. prune.) si imi placea in draci chestia asta. libertate, bai, libertate si soare. flower-power. mi-ar fi placut sa traiesc in vremea aia. ca-mi plac blugii trapez si ii-le in draci si Janis Joplin, vei spune. esti bou. bai, deci nu am vazut in viata mea vreun sut la poarta pe stadion, ce sa mai vorbim de goluri, sau sa ma intereseze ce pula mea de gafe a mai facut arbitrul sau daca a fost offsaid sau bullshit. si ma fut in Gigi Becali, ca tot veni vorba. eu aveam altele mai importante pe cap. in consecinta, strigam ca o proasta in targ, din toate puterile, Ce-tarani-Doamne-ce-tarani! si inca alte zeci de chestii de genul, pe care mi-e lene sa vi le impartasesc, dar veti intelege ideea…si brusc se crea ceva ce ai fi zis ca era o vraja si totusi era doar realitatea imputita in care ma obligati sa traiesc… si prin fata ochilor incepeau sa mi se perinde, unul cate unul, ca la bac (desigur ca ii pic pe toti)… toti libidinosii din tatile lumile, toate cefele late si toti ghiolbanii care fluiera a paguba pe strasse ori de cate ori le trece cate un vagin prin fata, toti baieteii in tricouri albe si in camasi la dunga mulate (pula mea, nu s-au prins nicicare pana acum, ca pe alb se vede transpiratia) care danseaza dand din cur ca niste catele in calduri pe oriunde apuca, inclusiv in mall la reprezentanta Nike, bag de seama ca nu s-au prins ca aia e doar muzica de ambient de-acolo, nu e disco pe gratis… toti labagii nenorociti care si-au defilat vreodata scarbavnicele organe prin fata mutrei mele contrariate, ca de obicei aveam tot timpul ceva mai bun de facut, decat sa le privesc lor maimutzarelile, toti imbecilii care s-au frecat de mine in tramvai cand eram in clasa a zecea si intarziam mereu la scoala, ca nu dormeam noptile si sufeream, bai labelor triste, in draci, pe chestia asta, pentru ca era o afurisita de inghesuiala tipic romaneasca de care nu puteam sa scap nicicum, ca eu sunt genul ala de sonata care trece strada doar pentru ca are oameni in fata, doar pentru ca pun pret pe spatiu intim si pe aer curat, in plus aveati asa cu totii un miros de batranete umeda, trist, ok…si mai injur inca o data si mai scarbos si mai tare si asa apar si toti taranii care merg la solar si isi epileaza cracii si tzitzile, si altele si dupa-aia se echipeaza in nu stiu ce bluza pe care e scris Armani de se vede de sus de pe Marte si rad si martienii si cu curul de voi, (si de noi implicit ca facem vrand-nevrand parte din aceeasi specie), isi incalta niste ciucate albe in picioare, isi dau cu Impulse la sub-brat si cu mai nu stiu ce pula mea de parfum scump, imitatie, ca nu-mi vine nimic in cap acum, ca vorbesc si cu gagiu-miu la telefon in timp ce va scriu de sus din palatul meu de gheata, care incepe sa se topeasca, nu stiu de ce, probabil din cauza barbatului-primavara care mi-a trimis azi flori, salut iubi, ce pula mea vrei sa mananci la cina, ca nu avem nimic. nu crezi? ok. watch me, baby…bun, si dupa toate astea se posteaza in fata oglinzii si repeta idiotic-vorbind cu accent de-ala british cud ai bai iu ei blooooudi druinc, pusi-chet? cud ai bai iu ei blooooudi druinc, pusi-chet? cud ai bai iu ei blooooudi druinc, pusi-chet?… si dupa-aia se duc in club treizeci si in za nout si isi fatzaie cururile alea grase de pe cate un fotoliu de-ala de piele transpirat pe altul, (bai, deci cat dracu de scarbos poate fi sa te lafai in secretiile altora la fel de transpirati si de penibili ca tine?), dau din cap superior pe model slow-motion si ingana sec zi ai of za taigaaaaaar, zi ai of za taigaaaaaar…pula mea, pacat ca nu pot sa va arat atitudinea de daddy-motherfucker-cool, de care va vorbesc si pentru care ar merita cu totii impuscati in cap. si sunt convinsa ca orice barbat care se comporta asa, inainte de a fi idiot, isi petrece toata viata tremurand de frica, pentru ca nu este convins inca daca este barbat cu adevarat sau doar o sarma. nu-i asa, puilor ca asteptati si voi doar o biata confirmare? si bai, eu sunt de-aia instabila, de o apuca rapid si pasiunea si ura si dracii si dorintele si orgasmele. si dorinta nu este nimic altceva decat ce spun eu ca vreau acum si primesc peste o secunda. si atunci sa vezi scandaluri. si cateodata le amestec atat de tare starile astea de dulce instabilitate, incat nu mai stiu cine sunt si cea vreau de la viata, daca urasc sau iubesc sau daca imi vine sa-ti fut una sau daca ma plictisesc si mi-e pofta de diversitate interioara. si nu, nu ma apuc sa scriu versuri. nu ca as fi lipsita de curaj. dar la ce ar ajuta sa ma razvratesc? si mi-e frica doar sa nu ajung sa ucid pe cineva cu impulsivitatea asta. motiv pentru care nu ies in cluburi. asa ca mai mergeam inca o data pe stadion si injuram, ma mai racoream, dupa-aia mai transpiram o tura si injuram si mai tare si ziceam: Pizdelor, Pizdelor, Pizdelor! si prin fata ochilor mi se scurgeau incet ca niste bale imense de catel Saint-Bernard, alergat 5 ore pe mal la Bega, toate zdrentele care trebuiau sa se nasca scroafe si bovine si viermi de matase si sobolane si hamstere si curci si de fapt toata rasa pasareasca din ograda lu’ mamaie la un loc, ca sunt oricum toate la fel! si o sa zici ca sunt rautacioasa, dar pula mea, uita-te la ele, e inuman, au craci si cur si vagin si silicoane si glas pitigaiat si Audi si atat si isi spun femei. si imi caut forta si o si gasesc intotdeauna si zbier si mai tare. Pizdelor! Pizdelor! Pizdelor! bai, monic-columbencelor-dracului, si nu am sa intru mai mult in detalii acum, ca stiti voi ce vreau sa zic si pentru ca a venit gagiu-miu acasa si acum purtam o conversatie vaga care el spera ca se va finaliza cu sex, dar se inseala, hei, charles dickens, ce faci? iubi bine, uite cu amantele mele, tastele, eu gandesc una, ele tasteaza altele, pula mea, sunt cam intoarsa pe dos azi. ok, hai sa mancam atunci. nu avem ce. ok, hai in pat sa ne iubim atunci. nu am chef, mi-e lene si iau ovule. nici eu, nici ginecoloaga mea nu mai stim pentru ce, dar asta e irelevant, dispari vis urat. si a plecat, ca e meci… si fi-v-ar rasa a dracu sa va fie de papusi de plastic lipsite de activitate cerebrala, etc. bai, daca am regretat vreodata ca m-am nascut femeie, este din cauza exemplarelor ca voi. bai, si nimic nu poate fi mai enervant decat o femeie si cu pretentii si proasta. una care crede ca le stie ea pe toate. si le tine in palma si ti le sufla peste fata orbindu-te si privindu-te de sus ca pe o papadie (popular “curul gainii”) de cate ori ai curajul sa respiri sub ochii ei, de cate ori incerci sa-i spui, bai femeie, de ce vrei sa-mi futi sistemul nervos, de ce vrei sa-mi futi sistemul nervos? bai, deci te injur de te ia mama dracu, de nu mai stii cum sa te aduni de pe jos, daca ai tupeul sa comentezi ceva, de nu o sa mai stii cum sa-ti bagi cuvintele mai repede la pachet si sa te cari din peisajul asta. bai, deci spune-mi numai ca ti-o doresti si am sa-ti strivesc atat de tare sintagmele si metaforele prin care incerci cu disperare sa-ti creionezi in culori sufletul fad, incat vei ramane muta din momentul ala. asta da realizare. si femeie, si cu pretentii, si proasta si muta. ideal…"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu